EAN | 9788075552204 |
---|---|
Kategorie | Knihy |
Značka | Jan Melvil Publishing |
Obchod | Dobré knihy |
Internetový obchod
Jan Melvil Publishing - <p>>> „Skvělá ‚mapa‘ pro všechny, kteří nechtějí, aby jejich nápad zůstal jen v šuplíku.“</p><p>— Roman Šiser, inovační manažer společnosti Škoda Auto <<</p><p>>> Chcete začít podnikat, ale stále váháte? Rozšířit portfolio o nový výrobek či službu? Nebo bez rizika zjistit, kam až to může váš nápad dotáhnout? <<</p><p>O knize</p><p>Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu, kniha vás naučí být sám k sobě upřímný, využít naplno kritické myšlení a svůj záměr podrobit za pomoci praktických úkolů a nástrojů zkoumání z mnoha perspektiv.</p><p>V knize se mimo jiné dozvíte</p><p>- Kolik peněz a let života jste vlastně rozvíjení svého nápadu ochotni věnovat.</p><p>- Zda je důležitější detailní plánování a testování, nebo jen správné načasování.</p><p>- Jak eliminovat rizika, která mohou vaše podnikání zničit hned v zárodku.</p><p>- Prvotní nadšení nás až k cíli nedostane a dlouhodobá motivace vyžaduje rafinovanější přístup.</p><p>- Ani sebelepší nápad nestačí, pokud nedává smysl zákazníkům.</p><p>Během 30 hodin práce rozložených do jednoho měsíce najdete odpověď na otázku, jestli má váš nápad šanci na úspěch a stojí za to se do něj pustit.</p><p>O autorovi</p><p>Dalibor Pulkert (* 1988) je podnikatel, školitel a inovátor, který se věnuje zejména podpoře české staroušové scény. Je spoluzakladatelem inovační laboratoře Outboxers, kde mimo jiné pomáhá začínajícím podnikatelům s rozvojem a velkým klientům s ověřováním nápadů na trhu a rozjížděním produktů i firem na klíč. Mezi ně patří například Škoda Auto, ČSOB, Vodafone, Česká spořitelna a řada menších firem. Se ženou a dvěma dětmi žije v Praze.</p>