EAN | 9788075551344 |
---|---|
Kategorie | Knihy |
Značka | Jan Melvil Publishing |
Obchod | Dobré knihy |
Internetový obchod
Jan Melvil Publishing - <p>Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.</p><p>Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.</p><p>Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:</p><p>Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.</p><p>Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku.</p><p>Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty.</p><p>Dobrý odhad je také vědeckou metodou.</p><p>Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické.</p><p>Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu.</p><p>Koťátka v reklamě fungují. O autorovi</p><p>Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.</p>