Internetový obchod
Fraus - <p></p><h2> <span style="font-size:12px;">NOVINKA!!</span></h2> <p> <strong>Jednosvazková publikace zahrnuje učivo probírané během celého středoškolského studia</strong> - pokrývá jazykovou část předmětu i část komunikace a sloh, koncepčně rozdělené do jednotlivých tematicky uspořádaných celků (Obecné poznatky o jazyce, Český jazyk v mluvené a psané podobě, Slovní zásoba češtiny, Tvarosloví českého jazyka, Skladba českého jazyka, Tvorba a analýza textu, Český jazyk v současné společnosti). Ty se dále dělí na kapitoly<strong> s jednotnou strukturou: teorie, řešené úlohy a cvičení.</strong></p> <p> Jednotlivé kapitoly v tematických celcích jsou uvozeny <strong>motivační stranou</strong>, obsahující zajímavá<strong> jazyková i mimojazyková fakta</strong>, a oddíl Naučíš se, který pojmenovává <strong>cíle</strong> dané kapitoly. První část, teorie, uvádí<strong> moderně koncipovaný výklad.</strong> Vyznačeny jsou definice či shrnutí určená k zapamatování, obsahuje také blok Souvislosti, zahrnující <strong>zajímavosti a přesahy do jiných </strong>všeobecných nebo odborných <strong>předmětů</strong> či do reálného života.</p> <p> Samostatnou částí jsou <strong>řešené úlohy.</strong> Obsahují základní i náročnější úlohy k danému učivu, s řešením rozčleněným do jednotlivých kroků. Jednoduché úkoly slouží jako opakování látky ze základní školy, k připomenutí známého postupu. Řešení náročnějších úkolů se skládá z postupu řešení a ze zdůvodnění kroků.</p> <p> Blok <strong>cvičení</strong> poskytuje <strong>širokou škálu procvičovacích úkolů</strong> <strong>ve třech úrovních náročnosti</strong>, učitel má možnost pracovat se studenty dle jejich individuálních možností. Cvičení se zaměřují jak na určování či tvoření tvarů, rozpoznání nedostatků textu a jejich opravu, tak na funkci tvarů a vhodnost jejich použití v různých komunikačních situacích. Posilují komunikační kompetence studentů, a to nejen v tématech věnovaných slohu a komunikaci, ale i v tématech jazykových.</p> <p> Učebnice rovněž obsahuje<strong> prvky vnější integrace učiva</strong> s ostatními složkami předmětu český jazyk a literatura i s dalšími předměty. Prvky integrace posilují vztahy mezi výukou češtiny a jiného cizího jazyka, umožňují zařadit více úkolů s komunikativním zaměřením, posilují <strong>utváření klíčových kompetenc</strong>í, především kompetence komunikativní, kompetence k řešení problémů a kompetence k učení.</p> <p> Učebnice je doplněna <strong>rejstříkem</strong>, aby si žáci mohli rychle vyhledávat základní informace. Texty však odkazují i na další zdroje např. v jazykových příručkách a slovnících nebo na internetu.</p>