Internetový obchod
UMPRUM - <p>Knih o kreativitě a jejím "rozvoji" vyšlo v posledních letech nespočet, ale jen málokterá se dokáže vydat za hranice obecných pouček, motivačních sloganů či banálních rad typu "buďte pozitivní a myslete jinak". Heuréka! mne překvapila hned několika věcmi. Především rozsahem a hloubkou, do které se nebojí ponořit. Michal Jelínek dokáže zařadit kreativitu do kontextu vědy - opírá se o kognitivní psychologii, neurovědy, lingvistiku i vlastní terénní výzkum mezi designéry a architekty. Díky tomu se z pouhého "návodu na kreativitu" stává dílo, které seriózním způsobem odkrývá, co se v naší mysli vlastně děje, když na něco nového přicházíme. prof. RNDr. Aleš Stuchlík, Ph.D., DSc. [výňatek z odborného posudku] Kniha Heuréka! je úžasnou výpravou do světa kreativity a procesu formování nápadu (ideace). Mike Jelínek v publikaci vypráví o zkušenostech nabytých během praxe tvůrčího designéra a vysokoškolského lektora. Texty této knížky vycházejí především z jeho dizertační práce, ale na rozdíl od často velmi nudných a nezábavných akademických textů se snaží být snadno stravitelným osobním průvodcem na cestě k rozvoji tvůrčích schopností a porozumění vědě, která za vznikem nápadů stojí. Grafika Dušan Wolf. </p>