Internetový obchod
Blue Vision - <p>Co dělat, když argumentace nefunguje?</p><p>A: „Situace se výrazně zhoršila.“</p><p>B: „To není pravda.“</p><p>A: „Grafy to jasně dokazují.“</p><p>B: „Nesmysl.“</p><p>A: „Ale z nich je jasné vidět, že...“</p><p>B: „Hloupost.“</p><p>Podobný rozhovor jste nejspíš již zažili. Máte fakta, logické argumenty, ale druhý je ignoruje, diskusi sabotuje, a nakonec si ještě prosadí svou. Jak to?</p><p>Právě na to odpovídá tato kniha. Rozlišuje dva styly komunikace: první dbá na faktičnost a věcnost, kdežto ve druhém jde jen o sebeprosazení – ten je pak vlastní tzv. idiotům a ignorantům, což je i důvod, proč často dosahují svého.</p><p>Nemusí to tak ale být. Právě i z toho důvodu vyšla tato kniha, z velké části manuál komunikace s idioty. Autor v ní na mnoha příkladech (zejména Trump vs. Clintonová) oba styly rozebírá, ukazuje používané techniky a dokazuje, že každý, kdo se dnes chce mezi idioty prosadit, musí být schopný mezi těmito styly přepínat.</p><p>Kniha Jak mluvit s idioty proto rozhodně patří do knihovny všech, kteří pracují v korporacích, jednají s klienty nebo je již dlouho překvapuje úspěch lidí, kteří fakta ignorují, a chtějí to změnit.</p>