Internetový obchod
Zoner Press - <p>Celý svět blázní po kreativitě.</p><p>Mezi manažery se to jen hemží názory, jak je kreativita důležitá, jak otvíráme dveře inovacím, jak jenom díky novým nápadům vejdeme do třetího tisíciletí.</p><p>Většina těch, kteří si na vizitku ke své funkci přidají slovíčko „creative“, zpravidla o kreativitě jako takové nemají nejmenší ponětí. Alespoň taková je moje zkušenost. Kreativním je pro ně téměř vše, co vybočuje z řádu. Ale bez řádu není kreativity. Tvorba je vědomí řádu. Problém dnešních kreativců je podobný chestertonovskému paradoxu: Moderní ateista tím, že nevěří v Boha, věří úplně všemu.</p><p>Tato kniha se pokouší kreativitu uchopit komplexněji. Jako něco, co má hlavu v oblacích ale nohy pevně na zemi.</p><p>Věnujeme se kreativitě nejenom jako psychologické disciplíně nebo jisté vlastnosti, kterou se vyznačovali Michelangelo s Isaacem Newtonem.</p><p>Kreativitu pojímáme jako klíčovou kompetenci, která se projevuje jak v intrapersonální, tedy osobní, rovině, tak v dimenzi sociální, mezilidské i v dimenzi metodologické a technické. Vymezíme si, co kreativita je a není, jak se dá rozvíjet, jaké jsou nejčastější bloky kreativity a jak je to vlastně s tím okřídleným klišé o mozkových hemisférách. A protože je kreativita výsostně praktickou záležitostí, čeká vás také více než stovka kreativních technik. Použijete je ve všech fázích kreativního řešení problému. Od analýzy přes zadání až po hledání nápadů a jejich vyhodnocování.</p><p>Nasaďte myslící klobouky, roztáhněte myšlenkové mapy, koukněte druhými brýlemi… vstupte do kreativního světa.</p>