Mezinárodní marketing a informační technologie - Bohumír Štědroň; Jaroslav Poláček; Jiří Vinopal

Dobré knihy
327 Kč
EAN 9788073576905
Kategorie Knihy
Značka Wolters Kluwer
Obchod Dobré knihy
  • Internetový obchod

Wolters Kluwer - <p>Publikace poskytuje nový globální pohled na marketing a marketingové aktivity v kontextu velmi závažných změn základů ekonomické, sociální a kulturní reality, a to na příkladech „pánů hradů“ Microsoftu, Apple, Google i IBM.</p><p> Čtenáři se mohou zamyslet nad rolí antimonopolních úřadů v marketingu a poprvé v české literatuře také nad marketingem v supervelmoci Číně. Významná část publikace demonstruje úzkou spojitost mezi komerčním a politickým marketingem. Závěrečná kapitola se zabývá prognózou vývoje do roku 2030. Knihu lze doporučit manažerům malých, středních a velkých firem a zejména posluchačům vysokých škol. </p>

Další informace

EAN
9788073576905
Kategorie
Značka
Obchod
EML
Black Friday 2024