Mezinárodní marketing - Hana Machková

Dobré knihy
225 Kč
EAN 9788027130061
Kategorie Knihy
Značka Grada
Obchod Dobré knihy
  • Internetový obchod

Grada - <p></p><p> Již páté vydání uznávané publikace reaguje na dynamický vývoj v mezinárodním marketingu, zejména v oblasti digitálního marketingu. Publikace přináší kompletně aktualizovaná data a také nové příklady z praxe. Je určena odborné veřejnosti, manažerům firem, které rozvíjejí mezinárodní podnikatelské aktivity, a studentům vysokých škol.</p> <p> Publikace se zabývá problematikou mezinárodního marketingu komplexně – od analýzy marketingového prostředí a mezinárodního marketingového výzkumu přes strategické plánování, formy vstupu firem na mezinárodní trhy, segmentaci, výběr trhů, positioning a mezinárodní značkovou strategii až po kompletní marketingový mix – mezinárodní výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační politiku. Výklad doplňují příklady z praxe.</p>

Další informace

EAN
9788027130061
Kategorie
Značka
Obchod
EML
Black Friday 2024