Internetový obchod
Wolters Kluwer - <p></p><p> „Učit se profesionálně prodávat je do velké míry jako učit se jízdě na kole. Lidé se neučí na semináři prodávat, ale zesílený výcvik na semináři je účelný. Lidé se neučí prodávat z magnetofonových pásků, ani knih či videa, jsou to však užitečné pomůcky, něco jako postranní ochranná kolečka anebo ruka, která udržuje rovnováhu.</p> <p> Abyste zvládli umění profesionálního prodeje, musíte se naučit systém. Potřebujete si osvojit metody (ale ne tradiční metody prodeje), dbát o svůj rozvoj a být podporován, a to nikoliv jeden nebo dva dny, ale celé měsíce, jestli ne roky. Profesionální prodej si vyžaduje změnu vašeho chování a předpojatých představ zakořeněných po staletí v myslích prodejců i potenciálních klientů. Profesionální prodej je proces. Nemůžete ho zvládnout za noc. Nemůžete si ho osvojit bez zesíleného výcviku. A žádní dva lidé se nenaučí systému za stejnou dobu.“ David H. Sandler</p>