Před-svědčování (Revoluční způsob, jak ovlivnit a přesvědčit) - Robert B. Cialdini

Dobré knihy
277 Kč
EAN 9788075550149
Kategorie Knihy
Značka Jan Melvil Publishing
Obchod Dobré knihy
  • Internetový obchod

Jan Melvil Publishing - <p>Svůj klasický bestseller Zbraně vlivu napsal Robert Cialdini už před dvaatřiceti lety. Úspěch první knihy – 3 miliony prodaných výtisků v 31 jazycích – byl ale jen začátkem. Tématem přesvědčování (anglicky persuasion) se autor zabýval i nadále a výsledkem je mimořádně čtivá kniha Před-svědčování (Pre-suasion). Na rozdíl od Zbraní vlivu, které radí, jak se bránit manipulativním technikám, se Cialdini nyní soustřeďuje na to, jak účinně ovlivňovat druhé, samozřejmě v etických mezích. A přináší zásadně nový, přitom vědecky podložený objev: nejdůležitější není samotné sdělení, ale jak zapůsobíme na posluchače ještě před ním. Na tom závisí, zda posluchač naše sdělení ochotně přijme a nechá se jím ovlivnit, nebo ho odmítne – ve skutečnosti už předem. V knize se dozvíte:</p><p>Co je to privilegovaný moment, v němž máte největší šanci ovlivnit druhé</p><p>Že lidé považují za nejdůležitější to, na co se zrovna soustředí – a jak toho využít</p><p>Které marketingové a reklamní postupy fungují či nefungují, a proč</p><p>Čím nás při komunikaci ovlivňuje okolní fyzické prostředí</p><p>O neuvěřitelné účinnosti podvědomých asociací, které mění náš úsudek</p><p>Jak fungují atraktory, které automaticky přitáhnou pozornost, a jak magnetizéry, které pozornost dokážou udržet</p><p>Příklady mistrovských přesvědčovacích výkonů těch nejlepších vyjednavačů a obchodníků</p><p>Dr. ROBERT B. CIALDINI je nejcitovanější sociální psycholog dneška, který se po celou svou profesní dráhu zabývá mechanismy ovlivňování a přesvědčování (persuaze). Jeho kniha Zbraně vlivu – Manipulativní techniky a jak se jim bránit (Influence) je široce uznávaným základním dílem tohoto oboru. Cialdini při své práci kombinuje zkoumání praktik komunikačních profesionálů (marketérů, obchodníků, lidí z reklamní a PR branže) s vědeckými, behaviorálními experimenty.</p><p>Cialdini je emeritním profesorem psychologie a marketingu na Arizonské státní univerzitě v USA. Současně je ředitelem mezinárodně působící společnosti IN-FLUENCE AT WORK (www.influenceatwork.com), která poskytuje konzultace a školení, jak využít autorovy poznatky v praxi; Cialdini byl například poradcem Baracka Obamy během jeho volební kampaně.</p>

Další informace

EAN
9788075550149
Kategorie
Obchod
EML
Black Friday 2024