Internetový obchod
Didaktis - <p></p><p> Je koncipován jako pracovní učebnice, kde se rozvíjí čtení dalších písmen, slabik, slov prostřednictvím důsledně respektované hierarchie postupných kroků (vyvození nových písmen, spojování slabik do slov, čtení různých typů slov od nejsnadnějších po složité). Texty a cvičení jsou skládány tak, aby vedly ke čtení s porozuměním. Efektivní nácvik podporuje množství pro žáky přitažlivých neformálních cvičení, která motivují postavičky z rodiny skřítků. Skřítci – rošťáci motivují a naznačují řešení různých cvičení (rozstříhané věty, zamalovaná písmena, …), skřítci – kouzelníci označují ve Slabikáři vyvození nového učiva. Texty v učebnici rozšiřují kvalitní slovní zásobu žáků a zahrnují široké spektrum jejich zájmů a jim blízkých témat (zvířata domácí i exotická, cestování, příroda, hra, sport, rodina, doprava, minulost a současnost, město a venkov, realita a fantazie, …).V celé učebnici se systematicky objevuje také čtení psacího písma.</p> <p> Novinkou této kolekce je, že mnohé stránky v učebnicích jsou navzájem úzce provázané tématem, grafickým zpracováním a ilustracemi, umožňují tím vícenásobné a přitom vždy nové využití ilustrací, textů či úkolů – učitelé se mohou k dříve probraným stránkám vracet a využít je k jinému typu práce, k nalézání dalších poznatků, podnětů a souvislostí. Významným prvkem celého souboru jsou realisticky pojaté ilustrace, které kromě funkce estetické plní především funkci informační a didaktickou. Jsou dětem nápovědou ke správnému pochopení významu mnohých slov, oporou při rozvoji řečových dovedností a pravdivém poznávání věcí kolem sebe (k tomuto účelu jsou zastoupeny i lidé fyzicky či etnicky odlišní).</p> <p> Slabikář obsahuje i mnoho říkanek a hádanek, které kromě čtení vybízejí k promýšlení a správné formulaci myšlenek. V závěru Slabikáře se nachází čítanková část Malý čtenář, kterou tvoří zejména texty z klasického fondu dětské literatury, tato část může sloužit i pro mimoškolní práci nebo jako prázdninové čtení.</p> <p> <strong>S doložkou MŠMT.</strong></p>