Internetový obchod
Wolters Kluwer - <p>Publikace zahrnuje konkrétní vybrané problémy, jejichž teoretická znalost a praktická aplikace může alespoň částečně zmírnit působení negativních faktorů, které souvisí s velikostí podniku, a výrazně zlepšit prosperitu malých a středních podniků.</p><p>Autor volně navazuje na svou předchozí knihu Podnikání malých a středních podniků na jednotném trhu EU (2009) a zároveň předkládá čtenáři nová témata, která mají z hlediska významu značný ekonomický a společenský přesah (např. regulace podnikání jednotného trhu EU, obchodní formy podnikání, celní sklady, outsourcing, neziskové organizace, lobbing, korupce a další).</p><p>Kniha je určena pro majitele a manažery malých a středních podniků, stejně tak ji mohou využít studenti všech škol s ekonomickým zaměřením, určitě bude vhodnou studijní pomůckou na vzdělávacích kurzech podnikatelů a manažerů, případně na rekvalifikačních kurzech. Zajímat však bude i ty, kteří zatím nepodnikají, ale uvažují, že by se v budoucnosti podnikání věnovali.</p>