Internetový obchod
Academia - <p>Práce se zabývá novými trendy ve výzkumu politických stran, tedy proměnami stranických systémů a posuny v chápání a fungování politických stran a stranictví. Všímá si také nových komunikačních stylů dnešních politických lídrů a pokouší se zachytit některé zásadnější trendy a nové přístupy v současné politické komunikaci. Sledujeme, proč se v dnešní politice objevují a jakou roli sehrávají ty problémy, kterým se věnují naše kapitoly. Konkrétně se kapitoly se zaměřují na následující problémy: 1. Politické strany a dnešní společnost 2. Nové politické strany a institucionalizace stranických systémů 3. Nové politické strany v prostoru – možnosti analýzy teritoriální dimenze stranického nahrazení 4. Nacionalizace lokálních stranických systémů a nové politické strany 5. Nový populismus na vzestupu? 6. Celebrity v politice. Kniha je primárně přehledovou studií o výše uvedených problémech, přesto aspiruje i na analytickou práci. Současný výzkum vládnutí a politických stran totiž vyžaduje zavádění nových interpretačních rámců, definic a typologií, včetně nového pohledu na problematiku stranické reprezentace a komunikace mezi politiky a voliči. Každá kapitola aspiruje na představení různých možností výzkumu nových stran a na prezentaci technik výzkumu, které se v těchto oblastech používají, dále také zahrnuje konkrétní empirické příklady, prezentuje a ověřuje některé nové metodologické postupy v politologii a přináší i konkrétní empirické poznatky a závěry.</p>