Internetový obchod
Grada - <p>Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam zdravého rozumu pro rozhodování a připomíná, že úspěch vzniká z dobré orientace v situacích a schopnosti poznat, co je důležité. Publikace přináší nový pohled na vztah manažerů a lídrů, nové poznatky o potřebách zákazníků a nové úvahy o strategickém řízení. Kniha více připomíná těsný vztah technické a lidské části organizací a popisuje zbrusu nový manažerský nástroj – mapy souvislostí. Publikace je skutečným atlasem: na většině dvoustran najdete vpravo obrázek a vlevo související výklad – toto uspořádání je velmi praktické a šetří čtenářům čas. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání: vše, co si v ní dnes přečtete, můžete již zítra začít používat v praxi.</p>