Internetový obchod
Galén - <p>Právník se zaměřením na zdravotnické právo a zkušená zdravotní sestra připravili stručnou, přehlednou a srozumitelnou knihu zaměřenou na řešení praktických situací, s nimiž se dříve nebo později každý zdravotník setká. Jak postupovat v kritických situacích, jak jednat se soudy, policií, státními orgány, zdravotními pojišťovnami, médii, agresivními pacienty, jak implementovat GDPR apod. Knihu není třeba číst od začátku do konce, stačí si vyhledat odpověď na problém, který právě řešíte, podle kapitol nebo hesel ve věcném rejstříku. Je určena na pomoc lékařům, zdravotním sestrám, porodním asistentkám, klinickým psychologům, klinickým logopedům, fyzioterapeutům a dalším zdravotníkům, jakož i všem, kdo se o problematiku práva ve zdravotnictví zajímají. OBSAH: Úvod * Zdravotníci a kritické situace v jejich práci (Pacient je v bezvědomí, nelze získat informovaný souhlas; Pacient je cizinec a nelze se s ním domluvit; Pacient je jinak handicapován a nelze se s ním domluvit; Pacient po úrazu je při vědomí, ale není jisté, zda je způsobilý vyslovit s péčí informovaný souhlas, či nesouhlas) * Zdravotníci – nadřízení, podřízení, kolegové, tým –odpovědnost * Zdravotníci, jejich kvalifikace, odborný dohled a odborný dozor * Zdravotníci a policie * Zdravotníci a soudy * Zdravotníci a orgány státní správy * Zdravotníci a zdravotní pojišťovny * Zdravotníci a pacienti (Zdravotníci a nezletilí pacienti; Zdravotníci a omezeně svéprávní pacienti; Zdravotníci a nevyléčitelně nemocní; Zdravotníci a agresivní pacienti) * Zdravotníci, povinná mlčenlivost a ochrana osobních údajů * Zdravotníci a mlčenlivost * Zdravotníci a implementace evropského nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR * Zdravotníci a média * Zdravotníci a odpovědnost za škodu a nemajetkovou újmu * Zdravotníci a trestní odpovědnost * Zdravotníci a jejich práva * Zdravotníci a jejich právní ochrana * Co dodat na závěr * Medailonky autorů * Rejstřík</p>